AHLAN WA SAHLAN!!!

DAPATKAN PELBAGAI DESIGN TUDUNG YG MENARIK DAN CANTIK SEMPENA AIDILFITRI YG BAKAL TIBA!!!!

Assalamua'laikum w.b.t...Terima kasih kepada semua yg sudi menjengah ke blog ini..Alhamdullillah, di atas sokongan anda, kami membesarkan lagi perniagaan online kami dengan menambah produk baru untuk anda!! Kini kami turut menjual tudung lycra yang cantik,berkualiti setanding dengan tudung di butik terkenal..Sila bandingkan harga kami dengan harga pasaran semasa dan kualiti kain untuk pembelian yang lebih meyakinkan!!..kami menyediakannya hanya di hujung jari anda,lebih menjimatkan bukan?!!

Selain tudung, kami masih lagi menyediakan batik terengganu untuk anda. Harga ditawarkan adalah AMAT BERPATUTAN dan MAMPU MILIK..harga kami setanding dengan harga batik di Pasar Payang Terengganu.

PERHATIAN!:

1. Sila klik pada CATATAN LAMA untuk melihat lebih byk batik2 yang ditawarkan.

2. Bagi tudung, pelbagai warna dan corak kami cube sediakan untuk anda, anda cume perlu sms warna yg anda nak atau send gmbr bj anda pd kami,kami akn crkan warna tudung untuk matchkan dgn color bj anda!!mudah bukan?!

3. Bayaran ansuran di bawah ruang "Prosedur Pembelian hanya untuk belian BATIK TERENGGANU sahaja!.

4. Khas untuk pembelian tudung secara borong!!..Jika di blog lain mensyaratkan belian borong tertakluk kepada belian sekodi (20 helai), di NRiz Collection, anda layak mendapatkan harga borong jika tudung yg dibeli minimum 10 helai (boleh campur2 lagiii!!).. So Ape tunggu lagi, gunakan ruang yg ada untuk belian yg lebih menjimatkan!!!

SeLaMat MeMbeLi-BeLaH diucapkan!!!

Sabtu, 17 Julai 2010

Pesona Swarovski

Tampak lain di Aidilfitri 2010!!

Jika anda ingin kelihatan tudung anda bergermelapan dengan batu-batu swarovski seperti tudung Ariani Platinium, kami turut menyediakannya kepada anda.. Harga bergantung kepada jenis batu,saiz batu dan bilangan batu. Design di bawah adalah ilham saya sendiri..Bagaimana untuk menempah??Mudah shj, anda hanya perlu nyatakan dalam emel design yg anda nak, nak "grand" ke "simple" ke, bagitau je...selebihnya percayalah pada kami...kami akan designkan batu2 pd tudung anda secantik yg boleh...

Untuk design batu seperti di bawah harganye RM18.00 shj!!(harga tidak termasuk harga tudung)


Annur Diamond 1&2 Sold!! TQ
akan ada design terbaru minggu depan,insyaAllah!!!
Klu anda ada design sendiri,boleh lukis nnti kami akan buatkan untuk anda ok!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan